Prowadzenie działalności związanej z codzienną obsługą wielu klientów wymaga wdrożenia szczególnych środków bezpieczeństwa. Monitoring lokalu usługowego to doskonałe narzędzie, które pomoże zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników Twojej firmy. Pozwoli także nadzorować pracowników, ograniczając liczbę nadużyć i wiele więcej. Dysponując kamerami w restauracji, zakładzie fryzjerskim czy kawiarni, Twoi klienci poczują się bezpieczniej, a pracownicy staną się bardziej sumienni. Widoczne kamery to także skuteczne narzędzie odstraszające złodziei i oszustów. Dzięki temu monitoringu lokalu usługowego może przyczynić się do zwiększenia dochodów generowanych przez Twoją firmę (mniejsze straty, większy zysk).
Zadzwoń i zapytaj o monitoring:
Jaki monitoring lokalu usługowego wybrać?
Firma Infomech ma duże doświadczenie w projektowaniu i instalacji systemów dozoru wizyjnego w lokalach usługowych różnych typów. Wiemy, w jakim miejscu warto instalować kamery do monitoringu, jaki ich rodzaj wybrać i jak dużo trzeba ich zamontować, by cały system nie miał luk i wykazywał się maksymalnie wysoką skutecznością działania. Oferujemy przygotowanie bezpłatnej wyceny budowy takiego systemu dla konkretnego obiektu. Jeśli zdecydujesz się na naszą ofertę, zajmiemy się przygotowaniem instalacji teletechnicznych pod przyszły system. Zainstalujemy także kamery i inne urządzenia potrzebne do rejestracji materiałów wideo z kamer, a następnie skonfigurujemy całość w spójnie działającą całość. Oczywiście oferujemy również możliwość integracji systemu monitoringu z alarmem lub innymi pomocniczymi systemami bezpieczeństwa, z jakich korzysta Twój lokal – w razie potrzeby możemy wyposażyć Twój lokal w alarm, wewnętrzną sieć komputerową czy urządzenia kontroli dostępu.
Zalety monitoringu w lokalu usługowym to m.in.:
- zwiększenie poczucia bezpieczeństwa klientów i pracowników,
- odstraszanie potencjalnych złodziei lub włamywaczy,
- zabezpieczenie mienia,
- nadzór nad pracownikami, co wpływa na zmniejszenie liczby nadużyć,
- kontrola nad tym, kto przebywa w lokalu,
- dostęp do materiału wideo dokumentującego kradzież lub inne niepożądane zajście, do jakiego mogło dojść na terenie lokalu,
- dostęp do zapisów wideo dokumentujących niepożądane zdarzenia to łatwiejszy proces dojścia do wypłaty odszkodowania od ubezpieczyciela,
- możliwość kontrolowania tego, co dzieje się w lokalu, gdy jesteśmy w domu, na urlopie czy wyjeździe służbowym.