Wykonaliśmy kolejne wdrożenia COMARCH OPTIMA Stalowa Wola
Wdrożenia COMARCH OPTIMA Stalowa Wola – Biuro rachunkowe – pomoc we drożeniu (ustawienie kont) i wsparcie techniczne (stworzenie raportów).
Usługi informatyczne wykonujemy na terenie miast: Stalowa Wola, Sandomierz, Tarnobrzeg
- Moduły:
- Biuro rachunkowe
- -Faktury
- -księga podatkowa
- -księga handlowa
- -kadry i płace
- -środki trwałe
- -PPK
Integracja systemów
Zintegrowane systemy ochronne to nowoczesne rozwiązanie techniczne i informatyczne, pozwalające na zwiększenie efektywności działania.
Nasza firma zajmuje się również integracją istniejących systemów informatycznych z nowymi, wdrażanymi przez firmy, rozbudowanymi systemami do zarządzania przedsiębiorstwem, zwłaszcza z systemami klasy ERP i CRM. Integracja systemów informatycznych wiąże się m.in. z importem danych z innych programów, z których dotychczas korzystała dana firma oraz ich pełnym sprzężeniem z nowym, bardziej zaawansowanym i bogatszym w funkcje narzędziem informatycznym.
Montaż i instalacja serwerowni wraz ze wszystkimi potrzebnymi pracami budowlanymi i wykończeniowymi oraz informatycznymi, Montaż i konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych LAN oraz konfiguracja sieci LAN według potrzeb zamawiającego Montaż i pierwsze uruchomienie serwera w szafie, Montaż switcha, Montaż i konfiguracja UPS, Montaż nowej Szafy serwerowej, Montaż i konfiguracja kamery IP, Montaż i konfiguracja FIREWALLa według potrzeb
Dlaczego Warto Kupić Comarch ERP Optima
System Comarch ERP Optima stworzony jest dla małych i średnich firm, praktycznie z każdej branży. Jego działanie opiera się na pracy aplikacji – modułów, które dostosowane są do obsługi różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa.
Comarch ERP Optima doceniony został przez ponad 60 000 Klientów, co czyni ten system jednym z najchętniej wybieranym do obsługi małch i średnich firm. Posiada on również Certyfikat zgodności z Ustawą o Rachunkowości.
Więcej niż tylko program do faktur i magazynu
Comarch ERP Optima wyposażony jest w najnowsze narzędzia do wspomagania prowadzenia i zarządzania firmą. Pozwalają one na zabezpieczanie danych, wsparcie decyzji biznesowych, oraz m.in. na budowanie nowych kanałów sprzedaży.
Dodatkowe narzędza to między innymi sklep internetowy, portal zakupowy wszystko.pl, backup danych online, obsłga księgowa, rozwiązania mobilne, czy też rozwiązania dla medycyny.